Topbanner

tisdag 2 februari 2016

 här landar jag o lars en gt till otto jag har fått ersätta bongo som är i kyrkan idag då har jag fått en hög status det kan ni lta på
 här är ottos största gt så här långt o han fick bekänna färg må ni tro ps det är ett ansträngt leende
 här ser ni lars påserar med sailfshen  innan den ska tillbaka i vattnet den ska ventileras i vattnet innan man släpper iväg den
 här har daniel fått en kingfish på popper av ett mindre ex
 här var dagen det blåste 16skm då fick vi fiska med jigg 200gr skalle 60 till80 m till botten då hände detta otto fick en akvariefisk coral trout väldigt läcker
 här ser ni daniel med den största kingfishen hitills
 här får han spänna si lite han sa här behövar man inget gym
 så här kan det se ut när en kingfsh kommer upp i luften o kastar iväg poppern bosse o jag såg det här skådespelet två gånger mycket häftigt
 här ser ni en trött o lycklig otto med sin drömfisk
en stilstudio hur det kan se ut lita på mig man får ta i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar