Topbanner

lördag 29 mars 2014

personbästa för daniel 10.6kg

hej igen jag fick en påringning från daniel han undrade om jag ville följa med på ett jerkbaitfiske efter stor gädda eftersom jag tyckte det var häftigt att poppa efter gt när vi var med bosse hall i kenya så var ju det här fisket likvärdigt tyckte han jag nappade på iden jag har ju aldrig fiskat med jerkbait så varför inte det är ju så mycket förbud ock regler kring gösfisket så det är kanske det här fisket efter gädda man får ta upp igen hur som helst så sökte vi upp ett vatten där det finns förutsättningar för att få stora gäddor när man gör det så får man också räkna med att miss lyckas men i det fallet hade vi tur ock det måste också finnas med i bilden vi fick 3st gäddor var ock den största jag fick vägdes till 5.5kg personbästa för mig på jerkbait det blir varsit pb samma dag inte så illa nu frågade daniel vad ja tyckte det var helt ok men ljusår från när en gt hugger poppern då man åker fram som en flugskit mot relingen prova det fisket efter gt någon gång i ert liv jag garanterar att ingen av er kommer att bli besvikna vi hörs inom kort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar